Waarden-volle customerservice

Klantcommunicatie vanuit organisatiewaardes

Verkrijgbaar als masterclass, training, coaching en co-writing.

Het klinkt zo mooi: betrouwbaar, persoonlijk, deskundig. Maar hoe laat je je klant echt ervaren wat je belooft? Door je beloftes concreet te maken in je klantcommunicatie. Zodat mails, autoresponders, vacatures, posts en webteksten jullie organisatie 'ademen'. En klanten jullie organisatie ervaren op een manier die jullie voor ogen hebben. Met woorden, zinnen en een toon die passen bij jullie identiteit.

De kernwaardes van jullie organisatie zijn het uitgangspunt. Bottom-up geven je medewerkers concreet invulling aan die kernwaardes, met zelfstandige naamwoorden, bijvoeglijke naamwoorden en werkwoorden. Kortom, woorden die in elke tekst bruikbaar zijn en die elke uiting jullie unieke stempel geven.

Inhoud

  • Hoe laat je je klanten je kernwaardes ook echt ervaren?

  • Hoe ondersteun en versterk je jullie imago?

  • In welke tekstuitingen kun je je organisatie nog meer laten spreken?

  • Hoe maak je jullie klantcommunicatie efficiënter?

Recent uitgevoerd als training en co-writing bij Woertman Nederland voor NIOW de taal- en tekstexperts

Tip: vul deze training aan met Professioneel telefoneren en resultaatgericht verkopen

Informatie bij mij of bij Jozette Witte

Blijf op de hoogte. Voor jezelf. Voor je medewerkers.

Voor eigentijdse professionele taal en communicatie.

En volg mij op LinkedIn. Ik schrijf regelmatig prikkelende posts over hedendaagse professionele communicatie en taal. Die kun je delen met je collega's en medewerkers. De simpelste manier om frisse inzichten te verspreiden en verouderde mindsets te updaten!

© 2019 Leontine Tacoma